loading...
دانلود جدیدترین ها
موزیک بازدید : 111 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)
مجموعه فوق العاده زیبا از بهترین آهنگ های رضا شیری تحت عنوان سلکشن ، با سه کیفیت

رضا شیری تحت عنوان سلکشن Reza Shiri - Selection

MP3 Orginal

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک غیر مستقیم

ّبزن زیر گریه

از غمت دارم میمیرم

من کجای زندگیتم

من به تو علاقمندم

دلهره

نمی فهمه حالم بده

فقط عشق فقط عشق

چطوری دلت اومد

من به جای تو

جدایی بسه

منو ببخش

چشمای گریون

MP3 128

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک غیر مستقیم

بزن زیر گریه

از غمت دارم میمیرم

من کجای زندگیتم

من به تو علاقمندم

دلهره

نمی فهمه حالم بده

فقط عشق فقط عشق

چطوری دلت اومد

من به جای تو

جدایی بسه

منو ببخش

چشمای گریون

OGG 56

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک غیر مستقیم

بزن زیر گریه

از غمت دارم میمیرم

من کجای زندگیتم

من به تو علاقمندم

دلهره

نمی فهمه حالم بده

فقط عشق فقط عشق

چطوری دلت اومد

من به جای تو

جدایی بسه

منو ببخش

چشمای گریون
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 433
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 305
  • بازدید کلی : 75,326
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید